onsdag 9. juni 2010

kunne tenkt meg.......



...å tilbrakt dagen i desse nydelige hagemøblene,-kanskje avbrutt av litt putling og tutling rundt om i hagen kanskje?Men i dag ble det en brå start på dagen...Linus kom inn på soverommet til meg og var såååå tørst,og det var ingen nåde for en heller trøtt mamma!Det var bare å gnike søvnen ut av gluggene og gjøre som befalt!Gutefanten drakk og drakk,og jeg skjønte at her var noe galt som ikke var helt riktig:/
Mammainstinktet hadde som vanlig rett,ikke lenge etter kom det spy rett oppi sengen...ganske så delicious!(Da vet du allerede hva en av tingene jeg skal gjøre i dag er:vaske sengesett/soverom)
Nå ligger pasienten i sofaen og ser på sin absolutte yndlings-serie:Spesialagent Oso!Bøtte står klar ved siden av,og håndkle på magen.Så det blir vel en dag som sykesøster for meg ...men slik er det nå bare av og til..skal bare være glad det ikke er verre ting!
Egentlig er jeg litt små-uggen selv,og hadde magesjau med utallige dobesøk i går og det bobler godt nedi mageregionen enda.Kjedelig...er jo ikke mer enn 14 dager siden jeg hadde det og da gikk utstillingen i Ålesund til donders dessverre:(
Martine kjenner visst litt hun også,men får håpe hun holder ut dagen for i dag er det idrettsdag oppi lysløypa og de får en fantastisk strålende dag - helt nydelig ute!Ser opp mot fjellet og kjenner at der skulle je ha vøri...men det tar vi en annen dag!:)

Sol ute,sol inne,sol i hjertet,sol i sinnet.....sol,bare sol 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.