onsdag 30. juni 2010

Det absolutte helt perfekte....

.......kaninbur er funnet! Med et "OJOJOJ" fra minn munn !!! Ikke bare er det rett skjønt,men praktisk også med luke under hvor man kan ha en kasse eller lignende som kan ta i mot "nedfallsfrukt"  (sånne brune,små bær vet du...hihi)
Nei søren tutle,nå ble jeg glad over endelig å ha funnet dette aldeles himmelske lille huset til våre at the time 24 kaniner!(smeis...der var to overnydelige skapninger av samme art på zoo-butikken på moa i går....kan ikke engang tenke på dem -mest nydelige kaniner jeg noen gang har sett!!!)Så om noen har lyst så har vi kaniner å gi bort helt gratis til og med :)
Skal sette inn nye bilder av snuskeluskene snart!
Men tilbake til buret her,som jeg forøvrig fant på min bloggfavoritt Ticking and Toile , - det har til og med hjerter i dørene og et lite skjønt vindu: det er akkurat det jeg har tenkt så lenge på at jeg vil ha også - kan ikke være tilfeldig dette her skjønner dere!Det er rett og slett meningen!!!!!!!
Og faktisk så matcher det den mye omtalte og etterlengtede dukkehytten vi har så lyst på ute i hagen vår her.Hmm...skulle visst blitt snekker jeg...

1 kommentar:

  1. For et fantastisk flott bur! Vi har også kaniner, men de har dessverre ikke fått så fine hus å bo i. Mente du alvor når du sa dere hadde 24... kaniner?? Veldig kjekk blogg forresten, har ikke oppdaga deg før. Hilsen fru Pling

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.