mandag 17. mai 2010

Det ble Ali!!!!

Nysgjerrig som jeg er...litt altså bare .....jada,vi snakker pittepittelitt.....så bare måtte jeg sjekke ut hvem som ble den neste "The Bachelorette" - lurte på om det ble Tenley,men neida...søte Ali ble den heldige!


Og det var jammen griseflaks....for hun var jo litt hjernedød da hun valgte jobben fremfor Jake,når hun var sooo in love!!!! 

Men men...det skal bli spennende å følge henne etterhvert og se om hun finner seg et skikkelig mannebein - det er nesten så jeg ikke klarer å vente til det kommer på tv,men det blir nok en stund til for showet har jo ikke engang begynt i usa!Men den som venter på noe godt....that´s me:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.