søndag 18. april 2010





Kom over denne svenske leverandøren av tekstiler,Svanefors....de har blant annet de skjønne gardinene som jeg sikler  på  - på det tredje bildet her.Men ojsann så mye annet fint også da....mange herlige stoff i skjønne mønstre og glade farger!!!!!!! Jeg er jo veldig svak for alt som er prikkete da så hjertet mitt hoppet nok over et slag eller to da jeg fant desse nydelige bildene! Forresten...vet du hvilken høne som har prikker???? Marihøna!!! *lol*
Gåte som Jakob kom med forrige helg:)
Nei jeg fikk sannelig lyst  sy meg både kjøkkengardiner,duk og puter til verandaen og mye annet jeg når jeg såg alt det fine her!!!!!

1 kommentar:

  1. Hei på deg! Her var det mye fint ja, har sett på de hvite liftgardinene før, har lyst på... Ha en strålende uke.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.