onsdag 21. april 2010

Garden Girl







Hvem kan motstå alt det fine Garden Girl har å by på? Får jo lyst å hoppe uti hagen og late som om fingrene mine er grønne med det samme! (kan jo ha på de fine hanskene så er det ingen som ser hvilken farge de er,haha).
Kjempekoslige klær også...nesten litt for fine til hagearbeid men man må vel ta seg noen lunde ut når man tusler i hagen også,eller hur?
Med andre ord er ruskejoggebuksa med både malingsflekker og hull
 total uakseptabel og
 må nedgraderes til ikke vet jeg...børste-hund-bukse kanskje?ELler skal man ha på seg noe stilig da også;)
Nei,visst er det lekkert men spørs hvor praktisk det 
hadde vært her i heimen?

Hadde ihvertfall blitt skittent etter en dags bruk,og jeg har da bare pitte-pitte-pittelitt klær å vaske sånn ellers så pyttsann!
 Nei skal jeg gå for litt stil?Ja jeg gjør det! Jeg går for min stil....så får
 det heller briste eller bære :)


Men støvlene....de tar jeg mer enn gjerne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.