torsdag 4. mars 2010

Sikler nok en gang!
















Man skulle tro jeg ikke gjorde annet enn å sikle! For å si det slik....en del blir det jo, og her på Horchow var det en hel del man kunne ønske seg og sikle etter! Liker veldig godt mye av denne stilen,-typisk amerikansk og slikt jeg finner i bladet Veranda og Florida Design....litt overdådig og pompøst kanskje men i de rette omgivelsene faktisk tøft også,og veldig lunt og hjemmekoslig.
Inne som ute! For eksempel kunne jeg veldig gjerne ha tatt imot den grønne,tøffe benken dersom den kom rekende på en fjøl....har masse uteplass og hage og skulle lett som fett (spesialutsagn fra Linus) ha plassert den!!!! Likte veldig godt den peisen....bytter lett ut både en og to peiser her i heimen mot den jeg altså!!!!!
Nydelige senger...hadde vel følt meg som en dronning og lagt oppi hele dagen hihihi.... 
nei som sagt her var det mye for meg ihvertfall! 
men nå er frokosten fortært og morgenens surfetur er over....får ta fatt på min egen heim og se om ikke vi kan få det litt koslig her. En god begynnelse må bli å stryke klær og få de på sin plass,så får vi se hva vi rekker denne dagen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.