mandag 29. mars 2010

Litt påskestemning må vi ha!

Så veeeeeldig glad i gult er ho mor her i huset ikke,litt sånn mildt sagt:) Men nå er jo gult påskefarge nummer en,og påsken er bare en gang i året! Da må man slå til når ungene kommer hjem med alskens "kunstverk" som de er så stolte av,så jeg må jo bare bite i det sure eplet og lage det litt gult og kult,ihvertfall på kjøkkenet:)
Til og med Phalaenopsis-orkidéen jeg har i kjøkkenvinduet har funnet på å blomstre igjen i disse dager,og den er hvit med gul kjerne..det kan da ikke være tilfeldig?
Linus og Martine har vært kjempeflinke og perlet påskepynt som vi har hengt på koselige greiner med gåsunger på,mens mamsen prøvde ut en ny kake-oppskrift som hun fant på VG.no av alle ting....sjokolade-ostekake med baileys og greier oppi.Snop!
Snop har ungene også fått,påskeeggene er fylt til randen og er sååååå fristende,men det er bare en ting om dagen! Livet er hardt dere!!!!;)
Og så noen kloke ord til slutt,som en vennine skrev på FB:
"Synes høytiden vi står foran er veldig viktig!La oss reflektere over hvorfor i alle dager vi sluttet å spikre mannfolk opp på treplanker....." :))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.