fredag 26. mars 2010

Grillsesongen er i gang :)

Merkelig så fort været snur....synes nettopp det har lavet ned med snø,men nå er det mildt og fint ute. Har til og med hatt årets første økt med hundebørsting ute på verandaen....det var deilig det !! Og nå skal vi visst grille også - på butikken har det kommet grillkull,tennvæske og maaaasse god grillmat! Men må innrømme at faktisk så er jeg ikke veldig glad i selve grillmaten,-det er jo prosessen i seg selv som er så koslig:)
Kjekt å lage til mye godt tilbehør,plukke blomster på bordet og dekke fint på...kjenne den gode grill-duften (gassgrill vil vi ikke ha noe av her i heimen takk) mens ungene hopper forventningsfulle og utålmodige i trampolinen!Mmm....det er en deilig tid vi har i vente:))
Min grill er ikke i nærheten av den råe skapningen på bildet oppom her....men jeg klarer meg fint:)
Får krysse fingrene for sol og mildvær i helgen og påsken,slik vi får teste ut både grill og grillmat :)
         
                     Riktig God Helg !

1 kommentar:

  1. jepp - vi gleda oss til grill sesongen begynner ;)

    alltid like koselig det - og no har eg kjøpt meg bålpanne -- og eg gleda meg til å bruke den
    Smil i kvardagen -- monika

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.