mandag 15. februar 2010

Nye krus!







Neida har ikke kjøpt meg nye krus,men skulle gjort det! Det går nemlig unna på kakaoen nå på vinteren ,og jeg ser at jeg skulle hatt meg noen flere. Faktisk prøvde jeg lykke hos Anne på Emmas Verden her i Langevåg,-tenkte kansje de hadde noen fine i Green Gate - jeg elsker alt Green Gate ....unntatt krusene fant jeg ut.
Vissste at de hadde kommet med ny modell,men trodde de hadde gamlesorten i tillegg,men dengang ei:(  Den nye varianten blir dessverre litt for "kubbete" for meg. Men jeg tittet så snarest innom Til Bords på Moa da jeg var der på Lørdag,og fant en ny fin modell fra Wedgwood..som var ok i det minste.Liker i grunnen de gamle modellene også,men føler vel de har vært en stund og mange har de så da er det kjekt med noe nytt....og den nyeste serien "Impressions" var både tøff og fin,men jeg ville ha krus i beige og det fantes visst ikke enda,-just my luck!
Og tar jeg ikke helt feil så er det over og ut for det nydelige seviset Portobello Road også,-har suppeskåler i det men krusene er også helt skjønne...skal tro om det er råd å få tak i????


Har også vært i kontakt med PipStudio Amsterdam og spurt om de sender til Norge,hvilket de gjør,så jeg er jo litt svak for det herlige serviset de har også da!
Og i tillegg har de mange nydelige duker,kjøkkenhåndkle,skåler...you name it...blir i godt humør av desse tingene ihvertfall!
Får ta meg en runde og sjekke litt ....kruser trengs ihvertfall :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.