mandag 1. februar 2010

Minner fra Spania






















Husker en deilig tur på besøk til Puerto De La Santa Maria/Cadiz/Sevilla i SPania for mange år tilbake,da min vennine Trudelutt bodde der sammen med samboer og Sander som ikke var så veldig stor den gangen.Gjett om vi koste oss!!!!!! Skulle gitt mye for en jentetur tilbake dit igjen ja....
Kom over en annonse for et servise som Trude kjøpte seg der som minne fra oppholdet sitt der,og jeg synes egentlig det blir bare finere og finere....angrer litt på at jeg ikke kjøpte selv,men koffertene mine var stappfulle etter mitt første Zara-besøk ever,om du skjønner *lol* Merket heter 
og det er et gammelt og tradisjonsrikt merke i Spania,en lite kjent ellers.
Mange fine mønster ,ikke sant?





Det rosa med Toilé minner meg jo veldig om mitt eget Old Country Castles fra Johnson Brothers.....og nå har jeg trekt kjøkkenstolene mine i samme mønster,kjempefornøyd.Skal kjøpe stoff og sy liftgardiner i samme stoff i tillegg,så blir det nok på stell :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.