torsdag 21. januar 2010

Tøft/Fint/Koslig





Her har jeg vært og surfet igjen,-denne gangen over dammen og inn på sidene til Restoration Hardware
Smeis så masse fint da,og tøft samtidig egentlig!!!!!
Av og til skulle man ønske man kunne reise til usa og handle med seg en hel lastebil av forskjellig....de har SÅÅÅ mye fint synes jeg,i forhold til her......først og fremst skulle jeg da kjøpt meg hagemøbler,og i samme slengen et par kasser med beef jerky (nam nam) :)
Men kunne nok tenkt meg et og annet her også ja.........

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har, ska titta lite mer på den:)

    Ha en fin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.