torsdag 17. desember 2009

Den store innpakkingsdagen...



Ikke i mål med den store husryddevaske-tørkestøvom-møblere dagen,så i dag pakker jeg inn til den store gullmedalje,greit å ta unna litt etterhvert slik man ikke sitter lillejulaften og stresser uten like,-da skal jeg jo forresten jobbe likevel så enda en god grunn til å begynne prosessen nå!!!! Har nå pakket inn alle pakkene med grunnleggende papir,så får vi se om vi kan finne på noe artig videre med pakkene,litt koslig når det er litt spesielt da:)
Mye man kan bruke,ting fra naturen f.x kongler,kanelstenger,-litt snop,man kan bruke klistremerker,fine bånd,og her f.x nydelige glansbilder.Bilder fra Cox & Cox
og fra danske Aspegren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.