onsdag 7. oktober 2009

Vaske,vaske,vaske...

I dag har det vært den store vaskedagen i heimen...vasker jo stort sett hver dag egentlig da,men i dag var det grundig og det var så deilig når det var gjort:)  Synd det regner så masse for tiden,for hundene løper ut og inn fra hagen hele tiden og der er det mye gjørme p.g.a været og da blir her veldig fort skittent igjen :(
Men nå har jeg smekket igjen dørene til den ene stuen ihvertfall, så jeg kan få prøve å ha det ryddig g rent ihvertfall nesten en dag!! Og det er en utrolig deilig følelse!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.