søndag 18. oktober 2009

Sikle,sikle!!!!!!!!!!






Fant denne herlige butikken på nettet,Graham And Green,og der var det jammen mye fint!!!!! Sitter med tungen nedpå knærne,og kjenner at den rike rosa/cerise/fuchsia-fargen kan jeg tenke meg å bruke litt....men men nå stunder det mot jul så det blir vel ikke på denne siden av året....nå har jeg lett frem min ultradeilige korg med julemagasin oppi,-og nye blader kommer nok fortløpende fremover,og det er en knakende god følelse å sitte å kose seg med desse og glede seg til julen,planlegge litt,få inspirasjon og ikke minst stemning!!!! Men er likevel glad det er en stund igjen enda....tiden går så altfor fort!!!! Nei,da gjelder det å nyte nuet og det fine som er, og etter en SÅ flott høstdag som vi har hatt i dag så er det ihvertfall ikke vanskelig å være fornøyd med stoda.....skulle selvsagt fått gjort så uendelig mye mer på alle fronter,men man får vel heller være fornøyd med det som HAR blitt gjort,og så er det en ny dag...nye muligheter i morgen - CARPE DIEM!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.