torsdag 29. oktober 2009

Prinsen på erten


Fint skal det være ja,når man er afghansk mynde og skal legge seg litt nedpå. Gulvet er jo så hardt og ekkelt,og akkurat desse putene duftet så deilig og nyvasket (matmor driver nemlig og vasker ned alt til helgen da hun skal ha selskap),så da syntes jeg jammen å det at jeg kunne legge meg akkurat her.DET trodde nok ikke matmor at jeg kom til å gjøre,for hun hadde laget et slikt høyt berg av putene at de trodde hun skulle få ligge i fred....hahaha sier nå bare jeg;)
Nei,det må da være en viss standard!!!!!!!!!!!!! 
Hans majestet Pisty!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.