tirsdag 13. oktober 2009

Nydelig morgen !



Å i dag er det fint altså!!!! Solen stråler om kapp med naturen,som er helt spektakulær i alle sine farger.Høst på trærne og sne på fjelltoppene,knallblå himmel og hav.Måtte bare lete opp kameraet i dag tidlig,når rimfrosten fremdeles var på markene rundtom.Har lenge tenkt på å ta bilder i de lange gylne stråene som er på en mark nedom oss her...ble ikke helt optimalt med gøy å prøve! Pisty sine bilder ble ganske bra,men tok med Talisa og Raskoh sammen og det var tabbe.Talisa er den vanskeligste hunden jeg noengang har fotografert...helst skal hun ikke bli dradd i båndet,flyttet å ufrivillig,stå stille,løfte hodet....you name it!!! Raskoh er verdens enkleste,gullet mitt :) han gjør akkurat som jeg sier!!
Og Pisty er ikke så verst han heller,men han ble skiplet av noen rådyr som var ute og jogget ...ganske flott syn det også!
Heldige er vi,som har det slik rundt oss!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.