Søsknene til Pisty og Talisa har blitt så tore og flotte og fine,-det har selvsagt de også blitt,men de ser jeg jo hver dag:)Hadde lyst å dele desse flotte bildene!
Den lyse er Caravan Color of Holyman - "Rasmus"som eies av Lisa Vernersson,sverige og så har du søster Yva Color of the Wind,også i sverige hvor hun bor med Flo Wendel/Camilla.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.