onsdag 30. september 2009

Tante Bruun



Hmmm....det ser absolutt ut til at det er på tide å besøke Tante Bruun på Moa!
Var en snartur på Moa i går for å kjøpe en gave,men det ble i hyrten og styrten siden Linus skulle hentes i barnehagen...men fikk sett idet jeg passerte butikken til Tante Bruun at der hadde det skjedd saker og ting,butikken såg veldig fin ut og der var ikke bare klær :)  På FB har de lagt ut nye bilder,og er det noe jeg bør og må ha så er det skiltet"Ryd op efter dig" - kan hende noen her i heimen ser det og tar hintet ???? ;P Og så var det desse nyyyydelige skrinene da...sukk,traff rett i hjertet!Og ser i bakgrunnen her et bedårende skilt jeg nok sikkert kan skvise inn en plass! Mange deilige såper etc også,-deilig å unne seg litt stell og pleie og luksus innmellom,har veldig god erfaring med såpene deres fra før!!!! Way to go Tante Bruun!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.