lørdag 11. juli 2009

På Blåfjellet



Torsdag tok jeg medd meg unger og hunder oppetter fjellet,målet var Nissehytta ...men klarte å lokke barna med meg litt videre og ut på Blåfjellet.Der lurte Martine på om Røros var under oss,for det er det jo på Tv - på Blåfjellnissene på barnetv*lol*
Rart hva desse barna får med seg :)
Alle var kjempeflinke,Linus jogget oppetter veien faktisk,og vel fremme vanket belønningen som var kjeks,tursjokolade og leskedrikk! Vi storkoste oss,-må finne på litt nå når ungene har ferie fra barnehagen.
En liten tur er under planlegging,men det er det med å få alt til å klaffe da....


1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.