søndag 10. mai 2009

Et rørende syn.....

Vår alles KJÆRE Shali som døde i fjor har selvfølgelig graven sin ute i hagen,på beste utkikksplass der han likte å stå og passe på. Har ikke gjort så mye med den ennå,men planene er der selvfølgelig! Men idag,når jeg skulle ut og skjenne litt på Pisty som går i Shali´s fotspor når det kommer til å bjeffe på forbipasserende,fant jeg plutselig en nydelig liten blomsterbukett som låg så fint på graven hans! Den har Martine plukket helt av seg selv og pyntet til Shali...og det syntes jeg var aldele rørende og tårene sprengte på!! Så skjønn hun er den snuppa mi!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.