mandag 27. april 2009

Så har vi hatt løpetid!!!!

Her er lille primadonnaen og dronningen i huset,-aaalt skal helst skje på hennes måte! Her har hun funnet seg en stol for seg selv,etter at gutta boys har omtrent vært på henne i løpetiden!Men en tyv uten like er hun,og går alle affer jeg har hatt en HØY gang!!! Og nå har hun altså hatt sin første løpetid=min første erfaring med løpetid også! Heldigvis så fikk hun den til påsken,og vi hadde nydelig vær,slik at jeg kunne dele hundene opp og ha de om hverandre ute i hagen eller på verandaen.Raskoh ble sprek som en fole,men også plutselig tunghørt!!!Ikke snakk om han gadd høre på mitt mas om å holde seg unna lillefrøkena,han var helt gal!!! Pisty snuste godt på rumpen han også,men tok også på seg beskytter-rollen og jagde Raskoh laangt unna når han yppet seg.Alt i alt synes jeg dette gikk bra,men det er helt greit om det blir en stund til neste gang:)








Stakkars Talisa-mora....aldeles omringet!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.