søndag 18. januar 2009



Så sitter jeg her, og skal prøve å lage meg en blogg....i mangel av en nyere hjemmeside (som forøvrig også er planlagt:)
Men en hjemmeside vil være rent hundebasert,-gal som eg er etter mine firbente vakre skapninger av rasen afghansk mynde. Her på bloggen derimot kan jeg tenke meg å skrive litt nå og da,sette inn bilder og fortelle litt om livet her hos oss,så kan slekt og venner følge med om de vil.
Her er forresten de to nyeste tilskuddene til familien...øverst Kingsleah Mata Hari,til daglig Talisa,og til venstre Pisty: Caravan Color Ain't Necessary. To aldeles nydelige små afghanertroll,som koser seg i sneen. Sett noe så skjønt da???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.