torsdag 22. januar 2009

En flott dag på Pe-neset :)




Tusen takk til mormor som har strikket de flotte genserane våra!
























Ja i dag har vi hatt en flotte dag ute! Her er det nesten vår....litt kaldt kanskje,men bart og deilig!Så da tok vi turen ut på Pe-neset, et nes/holme som er innegjerdet og hundene får løpe fritt uten bånd,ungene klatrer i trær,finner krabber og har det kjempegøy de også.Med andre ord,alle får ulyste seg og er nøgde:) Det eneste jeg savnet i dag var fjernkontroll på Pisty og Talisa...det skulle fulgt med på kjøpet;da hadde jeg kunnet trykt på pauseknappen og fått tatt bilder akkurat idet de stod helt stille og jeg kunne fått de lekre bildene av dem.Men men,det skal vel ikke være så lett her i livet.Når vi kom hjem laget vi deilig lunsj med kakao og skiver til tobente og hundene fikk forsyne meg deilig kylling i dag(Talisa kunne startet alternativt strømkraftverk slik som halen hennes gikk frem og tilbake!!!). Det hele påfulgt av en deilig dukkert ute i spa'et.Nå skal ungene på Gym-lek og jeg skal på jobb....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.