mandag 15. januar 2018

I dag er det lov...






...å kjøpe knasende ferske,deilige tulipaner! Egentlig er det lov hver eneste dag,men i dag er det ekstra lov liksom,for i dag har Tulipanen sin helt egen dag.Slett ikke verst!
Det må vi vel være med på å feire?

Her endte jeg opp med hvite tulipaner,siden butikkene i bygda ikke hadde farger som ropte på meg - men hvitt er jo alltid fint!
Synes det var skjønt å blande sammen med blått,men det passer jo til absolutt alt!Det ble en skjønn og vårlig krok på kjøkkenet her, og helt i min "sammensuriumske ånd" ble det blandet porselen med ulikt mønster men likevel litt sånn i slekt...

...en blåd tråd !


5 kommentarer:

  1. Nydelige Tulipaner.
    Tenker idag er det spesielt lov ,selv om jeg gjerne har #tulipaner stående hver dag .
    Ha en fin dag .
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Nydelige farger hos deg og tulipanene er prikken over ien.
    Klem

    SvarSlett
  3. Åhh så dejligt friskt og forårsagtigt. Her er der snestorm og ingen tulipaner, så jeg må nøjes med at nyde dine smukke billeder.
    Tak for det kære Tove

    Klem Lone

    SvarSlett
  4. Så fine vårlige bilder!
    Tulipaner nå etter nyttår er hverdagsluksus. Jeg kjøper dem ihvertfall annen hver uke. Så herlig å ha noe fint å se på, som minner om våren som skal komme!
    VCh.Anne-Mari

    SvarSlett
  5. For en frisk og herlig vårstemning det var hos deg da, Tove! Kjempefitn med de hvite tulipanene! Blir nok ikke noe tulipaner på meg idag, her er det snøkaos og ikke det beste været å kjøre ut i.
    Ha en flott uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.