tirsdag 20. mai 2014

Trekning av GIve-Away i kveld...


…jeg kom nettopp på at det allerede var blitt den 20.Mai i dag,så da satt jeg meg ned et øyeblikk innimellom slagene på kjøkkenet!
Kanskje det er enda flere som vil prøve vinnerlykken hos meg?
Link finner du til høyre i sidemenyen her,og du kan b.l.a vinne denne rosaprikka ildfaste formen :)


Her bakes det,for det var jo mer jeg kom på når jeg fant ut dagens dato - i dag er det håndballavslutning og kake skulle bakes,så nå står den i ovnen og godgjør seg !Bra jeg sjekket gitt,ikke alltid like flink til det men det går som regel bra lell!Nå skal det straks stekes kjøttkaker,greit å gjøre fra seg alt rotet på kjøkkenet for dagen når man først er i farta-marta!

Lykke til i kveld dere som er med!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.