torsdag 11. november 2010

Gang på gang....











...sitter jeg og nyter en ny kolleksjon fra danske Lene Bjerre.Jeg og Lene har hatt et langt forhold,må vel snart være en 10 år siden jeg oppdaget henne og vi tok inn varer fra henne på jobben.Senere har jeg kjøpt ting fra henne andre steder,og her viser hun absoluttamento at hun kan sine saker...ihvertfall sitter jeg her og bare sukker og stønner.Bare begynn med det øverste bildet og lampeskjermene....heeeerlig:) Sjekk lampen med to forskjellige farger på skjermene da - dobbeltheeerlig!!!!!! 
Og all ros til fotografen som har lekt seg og skapt desse bildene....undrer på hvem som står bak,kan ikke finne det ut noe sted men akk o ve så nysgjerrig jeg er!Du anbefales forresten å gå til Lene Bjerre og se katalogene online....mange flere fantastiske bilder man kan sitte i det uendelige å beundre!!!
          eventyrlig vakkert!

6 kommentarer:

  1. god morgen min venn!!♥

    jeg var jo på steen og strøm for litt siden i oslo,,, og herrejisses der hadde de en egen butikk kun med lene bjerre.. altså dååån!!

    Det er så lekkert og så smakfullt, og jeg vil jo ha aaaalt!!! siklet veldig på et fat i grått, men når du har 48 stk fra før ( sånn ca.. .) fra loppis og arv, så holder liksom det.. jeg har innfunnet meg med at jeg har brett"sjuka" altså ikke som i "må brette klær" sjuka.. haha... ha en fin dag tove.. og tusen takk for dine alltid søte hilsner.. i love them!!♥

    SvarSlett
  2. Som vanligt kittlande fräcka och vackra bilder.
    You made my day...
    Tack,
    ullamaria

    SvarSlett
  3. Tusen takk for den koselige og oppmuntrende kommentaren på bloggen min. Følelsene er gjensidige! For en flott blogg du har!

    :) Anette

    SvarSlett
  4. Hei Tove
    Så gøy at du har noen "søsken" til Maileg nissene hjemme hod deg. Dorthe, som startet med å designe dem i 1999, la sannelig gullegget den gang.
    Jeg er forresten også stor fan av Lene Bjerre! Har handlet hennes varer til min butikk i DK de siste 15-20 årene - vi har også vært naboer.
    Det er 35 år siden hun startet på kjøkkenbordet sitt hjemme i Nibe, så nå har hun overlatt roret til sin datter.
    Alt er gått bra med meg Tove - jeg var til første kontroll 25.oktober og fikk vite at operasjon og behandling var vellykket - du kan sikkert forstå at jeg er lykkelig!
    Takk for at du bryr deg og ha en flott aften!
    Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  5. Lene Bjerre har masse vakkert! Jeg er glad vi har henne som leverandør i butikken! Så hyggelig at du fant turen til til meg foresten. håper du vil trives:)

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  6. Lampeskærmene er totalt eyecandy, elsker dem. Mon man kan kopiere det med lidt farve fra Materialisten??? Jeg har så mange vintage skærme i præcis samme facon i butikken, og de bliver ikke flået ned af hylderne, for at sige det sådan!

    God weekend fra Helle

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.