tirsdag 9. februar 2010

Fantastiske vinterdager!!!!!!













Jeg kommer nesten ikke over at det går an å ha en flott vinter jeg altså! Det er akkurat slik en vinter skal være,kaldt og fint og med snø:)

Og da er det ekstra herlig å være ute og benytte seg av været.....vår kjære spark kan jo stå i fare for å bli utslitt,vi bruker den opptil flere ganger daglig...grei måte å få med seg både hunder og unger og ransler og jeg vet ikke hva ! Og føret er fantastisk,vi glir så det suser om ørene...ungene hviner i fryd straks det går litt nedover !
I helgen hadde vi også besøk av storebror Jakob,som er verdens kjekkeste gutt! Vi hadde mye moro i Sandvikbakkane,- Karl debuterte på snowboard og er vel muligens gul og blå? Ihvertfall fikk mine magemuskler seg en skikkelig omgang,lenge siden jeg har ledd så godt!! 
Det ble også x antall turer med akebrett og kjelke,både for store og små,veldig gøy:)

Martine ser dere prøver å kjøle seg litt ned etter en dukkert i "bassenget" ute...det holder 40 grader og er ganske så godt å duppe seg nedi spesielt på kalde vinterdager !


Kjekt å ha med fotoapparat på tur,mange flotte vintermotiv rundt om i Langevågen! Synes det stabburet er såå koslig,tenkte jeg skulle lage årets julekort herifra,får se hva jeg får til:)
Ute på dagens sparktur stoppet jeg og Linus og hilste på to skjønne ponnier nedi Vågneset...må ikke tro annet enn at hundene også skulle bort å snuse.Vet ikke hvem som var mest nysgjerrig jeg,ponniene eller udyra?

Vel hjemme løp hundene som gale ute i hagen...kjekt å se at Raskoh etter vel et år faktisk begynner å leke med de to nykommerne......at det er snø hjelper sikkert på for han elsker snø og blir en tulling ! Og han elsker nok Talisa også,for han må humpe litt på henne hver dag,kåtpeisen! 

                 Og jeg,jeg elsker dager som disse :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.