mandag 27. april 2009

En nydelig dag i fjøra!!!


Lørdag var bare en helt herlig dag,vi gikk i sommerklær og riktig koste oss ute i det nydelige været.Fant på at vi skulle ta oss en tur i Sandvikfjøra før jeg skulle på jobb,og det var kjempespennende! Talisa og Pisty syntes bare det å se en båt var rart,og bølgene som skylte inn mot stranden kunne man bli vettskremt av...sliktno har ikke de sett før!! Det ble litt kaotisk med tre hunder og to barn og bånd på kryss og tvers...skal ha meg en tur ut hit en annen fin dag med nybada hunder og ta verdens fineste bilder :))))

Her er mine firbeinte gull,Raskoh,Pisty og Talisa!











En ganske så elegant ung mann!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.