lørdag 7. desember 2013

Elle,melle....


...ikke deg,men meg fortelle - 
hva skal jeg velge?
Tror dere ikke at jeg er verdens heldigste og har vunnet meg et gavekort på fantastiske Landstil ?Dåååån for en fantastisk  mail å finne i innboksen,og det var damen som danker ut selveste julenissen som hadde sendt den,flinke Franciska Munck Johansen!Den dama får virkelig glede mange heldige i løpet av et år,så mange flotte Give-away´s som hun arrangerer.Og jeg blir flau hver gang jeg deltar,men klarer jeg å la være når premiene er så fristende og flotte?Niks.... Så jeg må rette en stor,stor takk til Franciska for den fantastiske premien,og selvsagt også i tillegg Landstil for at det ble nettopp jeg som var den heldige 
Butikken Landstil forbinder jeg med en drømmebutikk uten like,og har mange ganger drømt om å få besøke den!En vakker dag blir det!
Nå er jeg ihvertfall heldig og kan handle på nett med dem,hvor utvalget heller ikke er så verst...tvert i mot - ikke bare har jeg fått et gavekort,jeg har også fått et dilemma!!!!
Det er for mye fint å velge i ;)

                                            

Den Franske Landstil er en unik og trendy livsstilbutikk som setter pris på vakre ting.


Vi er opptatt av at du som kunde skal få en helt spesiell og unik opplevelse hos oss og personlig service er en selvfølge.

Hos oss kan du drømme deg bort, mens det i bakgrunnen spilles stemningskapende musikk.

Stilen vår er unik, idet vi favner flere stilarter. For oss ligger spenningen i kontrastene, og du vil finne fransk landstil, industriell, vintage chic, boheme chic, glam og trend i skjønn forening!

Vi blir lagt merke til av den norske interiørpresse, og du vil så og si hver måned finne produktene våre representert i interiørmagasiner. 
Det setter vi stor pris på!

Om du velger å besøke nettbutikken eller en av våre to butikker, ønsker vi deg hjertelig velkommen til en verden full av opplevelser.
Hvor du som kunde står i sentrum!

Klem Tone & Anette




 Jeg fant blant annet desse bildene av flotte peishyller som er heeeelt min stil,kjenner det langt inni margen kan jeg trygt si - og vi som skal ha ny peis (opptil flere faktisk) - hadde ikke denne prydet en peis på den aller beste og eleganteste måte ???

Det hadde i så fall vært det fornuftige valget mitt...men jeg må vel undersøke først om de faktisk tåler å stå inn til en ekte peis,- de er laget av tre leser jeg så det spørs om man må finne på noe lurt i så fall?Dette jeg undersøke....



Man kunne selvsagt lagt pengene i vakre møbler,denne benken var helt rå - nydelige franske skap ser jeg i fleng,skodder,dører,tallerkenhylle...klær og sko har de også som frister,men jeg har lyst å bruke gavekortet på noe evigvarende som jeg blir glad i og kan ha som et deilig minne om den fantastisk fine overraskelsen :)


Men så var det denne s(t)aken her da!
Den roper på meg skjønner dere!Har så mange plasser den hadde vært perfekt,og den er heeeelt Tove-Love!!!!True Love!!
Et problem har oppstått,helt klart det man kaller et luksusproblem!Et deilig sådant ;)

Takk nok en gang til Franciska og Landstil!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.