mandag 2. september 2013

Fargeklatter gjør godt...



...og kvikker opp der det ellers kan være trist og grått.
I dag har jeg hatt en litt sånn dag...ikke akkurat humørmessig,men en dag da ryggen sviktet og jeg har måttet tatt livet med ro.Slett ikke etter planen,jeg har jo tusen ting å gjøre!Men istedet har kroppen stort sett forflyttet seg fra stol til sofa og tilbake igjen.Sovnet gjorde jeg også,midt på lyse dagen!Trengte det kanskje?Det gode var at når jeg våknet så var det litt bedring å spore,hadde sikkert fått slappet litt av mens jeg lå der og drømte eller snorket eller hva jeg enn gjorde ;)


 
Våknet litt etterhvert ja,men kan ikke si at dagen har vært av det mest produktive slaget,hverken på kjøkken,i resten av huset eller i hagen..et par vaskemaskiner får vel være bra en sånn dag?


Så dagen og uken min begynte altså litt labert.
Men så var det det med fargeklatter da!
Jeg fant nemlig en kommentar på innlegget under.....



Anne-Marit med nettbutikken og bloggen AM-Design hadde vært og skrevet noen ord,og etterhvert som jeg leste ble jeg såååå glad.Tenke seg til - jeg var den heldige vinneren av en viss bok man uansett skulle anskaffe seg,og her kommer den "rekende på ei fjøl" som vi sier her på Sunnmøre!!!For en gledelig overraskelse!
Jeg må jo bare si til alle dere som skriver kommentarer at dere setter farge på hverdagen min alle sammen med alt det koslige dere skriver,men det er klart når man leser slikt da eksploderer det jo farger i lykkerus og vinnerglede!Heldige meg!!!
Tusen,millioner takk til snille Anne-Marit som på et eller annet genialt vis klarte å trekke nettopp meg!!!Når boken er i hus kan jeg gjøre som hun snertne damen på bildet over,- finne min godstol som riktignok ikke er så stilig som denne fra Slettvoll men skitt la gå,nytten gjør den lell!Der kan jeg kose meg med den flotte boken når dagene er grå,og man trenger nettopp en liten fargeklatt som gir inspirasjon og glede :)
Tusen takk nok en gang Anne-Marit,you made my day!


Som jeg gleder meg!

Nydelige bilder til dette innlegget er lånt fra Slettvoll.no

2 kommentarer:

  1. Skjønne snille gode deg da!!!

    Ble helt rørt jeg nå, først leste jeg kommentaren du hadde skrevet til meg inne på bloggen min :)
    Og nå har jeg lest innlegget ditt her!!!
    Så fantastisk at jeg snudde en grå og vond dag til en lysere en!!!!
    Gleder meg til jeg kan sende boken til deg!

    Håper dagen din i dag er mye bedre! Ikke godt når kroppen svikter...

    Jeg var lenge i tvil om jeg skulle våge å male om kjøkkenet, Stian var jo heller ikke hjemme, så jeg var utrolig spendt på om han ville like det.
    Men jeg har ikke angret et sekund, og Stian synes også det ble fint. Ble så mye lysere og åpnere!

    Kommer et innlegg med bilder fra kjøkkenet i kveld.

    Tida flyr, og i januar kan vi feire am design sin 3 års dag i butikken!!!
    Vi har en spennende høst foran oss med homeparty, kundekveld og julebutikkåpning!

    Tusen, tusen takk for at du heier på meg!!!
    Det gjør meg varm i hjertet!

    Herlig å bli kjent med ei så nydelig jente som deg.

    Gleder meg til fortsettelsen!

    Stor varm klem tilbake fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. GRATULERER TOVE
    SÅ HELDIGE DU VAR
    HELDIGE MEG SOM FANT BLOGGEN DIN
    FOR DU ER VIRKELIG EN HERLIG FARGEKLATT
    HÅPER RYGGEN SKJERPER SEG OG DU FÅR STYRE RUNT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.