søndag 11. august 2013

En glad start på dagen.....


...we have a winner!

Så kjekt å få begynne dagen med å være litt julenisse,-
nå har jeg nemlig trekt en heldig vinner ved hjelp av Random.org
- og vinneren av den tøffe clutch´en fra By Burin som jeg gleder meg til å sende til damen med det usedvanlig velklingende navnet 

Tove

som har den koslige  bloggen Dronninghuset!
Jeg må få si tusen takk til alle som har deltatt,så gøy at dere likte premien  - jeg skulle så gjerne gitt en til alle ;)
Men denne gangen ble det Gratulerer til Tove,som må gi meg adressen sin slik jeg får pakke inn og sende i vei!!!!!
(prøvde å legge inn bildet av trekningen som viser nummeret på vinneren men det datt bort her dessverre)




1 kommentar:

  1. Gratulerer så masse til heldige Tove:)Hihi ja du heiter jo det samme,festlig:)
    Nyt søndagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.