onsdag 7. august 2013

Blomster til deg...


...takk for at nettopp du titter innom Sammensuriumet,og ekstra takk til alle skjønne kommentarer og dertil skjønne damer.
Det er ikke måte på hvilken omtanke og omsorg man får,jeg blir nesten litt flau.Spesielt siden jeg slett ikke skriver innlegg som for eksempel det under for å syte og klage eller få sympati for den saks skyld....det var helst ment som et innlegg med humoristisk vri på livet,og dagene med hansker og innpakking og alle de komplikasjoner det faktisk gir.Jeg må jo bare le av "galskapen"!Som for eksempel å ikke klare å bla igjennom de kjekke interiørbladene som har kommet i hus siste uken...det er jo verre krise enn både å ikke kunne vaske håret og lignende!!!!Men da har jeg til gjengjeld både en og to og tre deilige hyrdestunder i vente når jeg endelig kan bla normalt igjen,hihi.Tilbake ved pc´n er jeg ogaså,og selv om jeg knoter noe forferdelig når jeg skriver og bruker cirka en time bare på å skrive og korrigere dette,så smiler jeg godt inni meg.Jeg synes ikke synd i meg selv og har det i grunnen ganske så bra,man må jo bare gjøre det beste ut av situasjonen.Mange har det mye verre enn meg :)

Men jeg sier uansett takk til dere alle - skulle så gjerne gitt dere en bukett personlig men dere får nøye dere med et lite blomsterbilde istedet...men jeg ser at jeg burde skjerpe meg for halv-visne roser er da vel ikke noe å bidra med????
Desse rosene har jeg hatt i ukesvis,de har stått så fantastisk flott og vært saå fine at av alle ting så fikk jeg det for meg at jeg til og med skulle tørke dem så derfor ligger de her litt sånn tafatte og henger med nebbet....men de er skjønne på sitt vis da også synes jeg.Nå er håret vasket av datteren som lekte frisør og jeg føler meg nesten som et nytt menneske igjen,er full av energi og storkoser meg med små og store prosjekt i heimen.Godt å få være litt husmor igjen rett og slett.Og godt å fiknne så mange fin-fine kommentarer,jeg sier tusen takk...

...dere er helt supre

Pst.Håper dere tilgir meg for dårlig kommentering hos dere for tiden..nok en gang må jeg skylde på mine mumifiserte fingre -
kommer sterkere tilbake igjen :)

1 kommentar:

  1. Å tusen takk søde!!!
    Det er en sann GLEDE å titte innom deg! Og det gjør jeg HVER dag mange ganger for dagen........Du er bare sånn en herlig dame som jeg er SUPERGLAD for finnes her i bloggeland:))))

    Husker du hvor du har fått tak i deg FLOWERS skiltet ditt.......MÅÅÅÅÅ ha vettu....knis....

    Så godt å ha deg hjemme igjen snuppa!
    Vi blogges.
    Klemmer og rosa roser tilbake og litt kake.....hi,hi,hi jeg er på slankeren så da blir jeg så morsom....ho,ho

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.