onsdag 24. juli 2013

Sol,sommer og....



....vannballonger!


Jeg som forbannet meg på at det ikke skulle forekomme en vannballong til denne sommeren,etter at jeg i forrige fineværsperiode (med andre ord en god stund siden) fant vannballongrester overalt i hagen!
Men så kom solen igjen...vannballongrestene fra forrige gang ble plutselig en liten bagatell og mor ga etter når forespørselen om en ny runde vannballongkrig kom.Riktignok med en særdeles alvorlig avtale om total opprydding etter endt lek.


Jubelen var stor,ungene fornøyde og stemningen steg...spesielt når vannballongene kunne brukes til så mangt og mykje....det har jeg jo sånn at absolutt alt som har med tiss og pupp og kjønnsdeler og sådant å gjøre er ofseleg spennende...dess dummere dess morsommere visstnok!Skal si Linusen hadde flaks som fant en lang,smal ballong...og for Martine var jo de runde helt perfekte!Huttemegtu.Hva en mor må tåle!!!!Det er sannelig ikke like lett å holde masken og se med en alvorlig mine på dem alltid...prøver jo å få slutt på alt dette "grisepratet" og gjøre folk ut av barna,av og til lurer jeg på om det er noe håp???Og av og til er de rett og slett morsomme....og da er det ikke så greit å se like alvorlig ut.Tenk om morsrollen hadde kommet med bruksanvisning...men av og til er det vel lov å tulle litt også ;P


4 kommentarer:

  1. TI HI
    VIKTIGT MED LITT TULL Å TØYS
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Hi tu pequeña hija es muy graciosa con esos globos
    Cariños

    SvarSlett
  3. Livet skal ikke altid tages så alvorligt.
    Synes det var fine og morsomme billeder.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.