torsdag 12. april 2012

Gå ikke glipp av...


...distriktsmesterskap i Blomsterdekorering som går av stabelen førstkommende lørdag på flotte Devoldcaféen her i Langevågen.Med andre ord nok en god grunn til å ta seg en tur til Langevågen !


Her kan man følge alle de flinke blomsterdekoratørene når de lager det ene kunstverket etter det andre,og for oss som bor i Langevågen er det jo ekstra artig at Blomsterbinderiet deltar !


Jeg skal i alle fall prøve å få med meg dette,først skal jeg i kiosken på Håndballturnering men om ikke jeg får med meg alt så skal jeg få sneket meg til noe!Håper folk støtter opp og kommer og ser på når det arrangeres lokalt!Og heier på Blomsterbinderiet selvfølgelig!Uansett blir det en opplevelse for blomsterelskere!

Hva var vel livet uten blomster?

nydelige Bilder fra Pinterest!

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder! Det skulle jeg gjerne ha vært og tatt inn både duft og vakre blomster. :o)

    Nå har jeg sittet og oppdatert meg på mange flotte innlegg hos deg. Så ut som dere hadde en deilig påske. :o)

    Ønsker deg en strålende helg!


    AW

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.