tirsdag 27. mars 2012

Det blir ikke...


...den vonde ryggen,høyre verkende midjeside eller stive og støle skuldre som kommer til å holde meg våken i natt.Det blir denne!!
Ikke nok med det,på dagtid kommer den nok også til å være til stort hodebry.Helt til jeg har den.For jeg må ha den!!!Dette er jakken jeg lette etter men ikke visst hvordan den så ut før jeg fant den - det var love at first sight og jeg kunne konstatere at dette var jakken med stor J!Alvorlig smisking må til med min bedre halvdel ....av alle jakkene som finnes har sikkert jeg lagt min elsk på den dyreste,typisk eller?!
Betty Barclay-merket er all skyld i det selvsagt..den er jo ikke så mye mer verd enn en annen jakke men sånn er det bare dessverre
- riktignok er det litt bling på den på lommene fremme og et stort fredstegn på ryggen,-etter prisen å dømme skulle man tro det var ekte diamanter!!!Så var det selvsagt desse glitrende greierne kombinert med kamuflasjemønsteret som fanget "kråkas" oppmerksomhet,sukk!
Og jeg som trodde jeg skulle få en hel natts søvn snart???






4 kommentarer:

  1. Jaaaaa, vad bra att du fick se det hjärnan redan visste fanns fast du inte hade sett den;))))
    kram ulla

    SvarSlett
  2. Beautiful and lovely just like you Toves

    xoxo
    Kate

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.