tirsdag 27. mars 2012

dagen for innekos...


...ute er det nesten ikke værandes!Fysj som det regner!
Jeg gleder meg enormt til jeg er ferdig med 3 timer på jobb (prøver ut om jeg klarer noe for tiden),har gått tur med udyra og endelig kan fyre opp i peisen og ha nettopp innekos,-kanskje til og med lete frem litt påskepynt også ??Forhåpentligvs ta igjen litt søvn for denne natten har vært av det ubehagelige slaget...ryggverken vant en strålende seier over suget etter jakken under og holdt meg våken titt og ofte.Og når jeg først hadde sovnet måtte jeg selvsagt danke ut vekkerklokka og våkne  god tid før den hadde tenkt å gi lyd fra seg...klokka 5 m morgenen er gørrkjedelig altså:(
Gleder meg til å putle litt til på soverommene som holder på å gjøres i stand,lage god middag og ellers prøve å ta meg inn igjen 
- desse nydelige bildene er fra Weranda Country,et rålekkert hjem som bare må studeres og nytes!!Håper regnet stopper i løpet av dagen slik det kan bli litt godt fotolys her i heimen også....hadde en plan,men planer kan ikke alltid følges :/
Vi får se hva dagen bringer :)








Ha en fin onsdag alle sammen,hvorenn dere er i verden!







2 kommentarer:

  1. Så vakker inspirasjon! :)

    SvarSlett
  2. Vackert!!! :))

    Jag målar ett lager vitt, (om det är mörk grund, annars först med svart) sen blåser jag på med varmluftpistolen innan färgen torkat, det bildas blåsor, hur stora beror på hur du blåser på... och hur du vill ha det.
    Sen låter jag färgen torka ordentligt.
    Sen är det bara att försiktigt gå öve med sandpapper.
    Blåsorna spricker och det ser ut som färgen flagat av på naturlig väg...

    Hoppas du förstår... :))

    Kram Tina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.