søndag 21. februar 2010

På alle måter nydelig!





























Room Seven er ikke å få tak i på desse kanter,-nærmeste for meg er vel Berthas Oldebarn i Bergen, så jeg må vel en tur til Bergen i løpet  av året og snuse litt? Min Engel og Bøllefrøet er jo også et trekkplaster på barneklærs-fronten i den byen...i tillegg til at jeg har en bror med familie der selvsagt :)

Men saken var ihvertfall den at Room Seven virkelig har MYE fint altså,-fine klær til både gutter og jenter og babyer,i tillegg til babyklær,og ikke minst accesoirer! Og så elsker jeg bildene de har tatt til årets kolleksjon!!!!!!!
Superskjønne unger i nydelige omgivelser,-så levende og herlige på bildene at man kan ikke annet enn å bli i godt humør,ikke sant?
































































 SUNNMØRINGER: 
Søkte litt videre på Room Seven og gjett hva????
Kan kjøpes i Fosnavåg,-på en koslig butikk som heter Bella Blå :)
Tror dere det er noen som skal på fergetur i løpet av denne uken eller....jepps,that´s me...er vinterferie og jeg kommer til å jobbe kveld hele uken så her er alle muligheter åpne:)))))
(Bare jeg finner lommeboken min igjen da,hmmm...)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.