onsdag 17. februar 2010

Afghan Hound Videos Westminster Kennel Club

Afghan Hound Videos Westminster Kennel Club

          KLIKK PÅ LINKEN FOR VIDEOSNUTT :)

Her kan du nyyyyyte afghanerne fra Westminster...årets mest prestisjefylte utstilling i USA kanskje ? Ganske lang video,men jeg koste meg hvert sekund!!!!! Og så fikk vi endelig nyte Dylan på film...har sett det før selv,men her kan du også kose deg med Shali-kopien og yndlingen min Dylan (Genesis Silverado),som ble beste hann og BIM (Best i motsatt rase.BIR (Best i rasen) stakk tispen CH. Al-Nacira Bint Roula von Haussmann av med!!
Gøy å se og kanskje lære litt...utstillingsteknikker,stacking,trimming av pels etc.....men er ikke imponert over størrelsen på ringene på en såpass stor utstilling!!!! Altfor små for en såpass stor rase som afghaneren,skulle gjerne sett hundene fått vise seg frem enda mer.Men bevares,likevel er dette en nytelse :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.