mandag 18. januar 2010

Nostalgisk og nydelig!





Var ikke dette bare aldeles nydelig da??????? 
Høveleg undelag til våre skjønne små synes nå jeg! Selv sitter jeg og prøver å tygge en skive på ene siden av gapet,etter en heller ukoselig nødstur til tannlegen....huff huff:(   Snytandes flotte tannlege forresten,men det var lite hjelp i når pasienten (a.k.a moi!) låg i stolen og kneip igjen øynene så hardt hun bare kunne,rista og skalv! Men nå er det gjort for denne gang,godt er det!!!!















Burde ikke akkurat tenke på å bake kake i en sådan stund kanskje,men fikk nesten lyst til det når jeg ser de skjøøønne kakeasjettene! For ikke å nevne bakebollen i rosa her da.....sukk!!! Det gode er at jeg faktisk ikke liker kaker,men synes det er gøy å bake :)

Nei,bedre jeg gjør det jeg egentlig skal,nemlig bade Raskoh:)


Ble du nysgjerrig på alle desse fine tingene? Ta en titt på sidene til Rosanna
-der er MYE mer som kan friste en stakkar.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.