lørdag 16. januar 2010

Oh la la!!!!!!!





































Her var det noe skikkelig morsomt altså!!!!!!!!!! Veldig festlige puter,lampeskjermer,punger og annet snadder i kjempegøy design,-hunder (feil rase riktignok...burde da være afghanske mynder synes nå jeg da...bombe ???) med ruter,prikker eller toile i bakgrunnen - supert!!!Og den lampeskjermen med bilde fra "gamle dager" er bare helt nyyydelig.....hmmm,kreative folk dette !





Man nesten bare dra på smilebåndet,ikke sant?
Det gjør ihvertfall jeg,samtidig som hjernen styrer på med sitt og henger opp lampeskjermer både her og der,hihi:)

Se flere produkter
 her  og kos deg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.