søndag 3. januar 2010

Nytt År,Nye Muligheter..........


Ja med det nye året kommer det som vanlig mange gode tanker og ideér om hva man vil forandre og gjøre til det bedre.
Det blir litt hakk i platen for jeg tenker sikkert det samme hvert år,men men....trua skal man ha:)
Her er noen av de tingene jeg tenker gode tanker om!!!!!*BLI ENDA FLINKERE Å VÆRE LITT MER SOSIAL!Dessverre så ligger jeg på minus-siden der...ikke så lett å få til mår man jobber såpass mye kveld som jeg gjør,men skal ihvertfall prøve! En søndagsmiddag for venner er allerede underplanlegging.)

*TA VARE PÅ FAMILIEN MIN - TO OG FIRBEINTE!




*SLANKE SEG EN SMULE..........OG STRAMME INN BELTET LITT ETTERHVERT?
Dette er en skikkelig gjengan
ger,hehe:D
Men men, kunne vært greit å komme i toppform mot vår og sommer,så her gjelder det å ha rette innstillingen!!!!










*TA SEG TID TIL Å SPISE SKIKKELIG OG NYTE MATEN!
Der har jeg virkelig noe å hente..det blir 
i så altforfullfart med den spisingen min! Lager skikkelig middag til family´n men har jeg tid til å spise selv?Niks,altfor sjelden. Så her må jeg ta tak!!!!!! 























*SETT FARGE PÅ LIVET!!!!!
Egentlig er jeg ganske fornøyd på det planet,men synes det aldri skader å minne seg selv på at livet ikke bare behøver være sort/hvitt og gå i en stim,men at man prøver å gjøre det som man får fysisk og psykisk påfyll av,har det gøy og beriker livets landevei!!!!!!!!


Alle bilder i dette nyttårs-forsett inllegget er lånt fra WeHeartIt !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.