fredag 8. januar 2010

Gnurefanten Raskoh

Raskoh elsker snø,det er ihvertfall helt sikkert:)
er det litt hvitt på bakken,er han på plass med en gang og skal helst rulle seg og IHVERTFALL gnure snyteskaftet nedi sneen...slik som han har gjort her! 
Han blir så fin med litt snø på seg synes jeg,at jeg måtte bare legge ut et bilde av den flotte gutten!!!

Nå når vi har hatt så fantastisk flott vintervær så lenge har jeg,hundene og barna vært på sparktur hver eneste dag. Var litt slitsomt i begynnelsen, for Raskoh og Pisty lå i teten foran sparken med god driv,mens dronning Talisa i bakerste avdeling helst skal ha sitt eget tempo og ihvertfall slett ikke bli dradd i båndet,huttemegtu altså!
Men nå har hun begynt å venne seg til det skumle spark-styret så vi får god fart innimellom alle tissepausene...makan til sparkføre er det lenge siden jeg har prøvd - suser avgårde :)
Og ikke kan vi stå stille nesten heller,da danser hundene og står på tre ben og synes det er pyton kaldt,til tross for de er godt "kledd" så merker de det på potene ser det ut til...er det så rart da, med -20 grader????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.