tirsdag 12. januar 2010





 Fant denne siden da jeg surfet litt rundt og tittet på retro stoffer,- her har de sååå utrolig mange fine og nostalgiske og skjønne stoffer at , at, at..................legger ut et eksempel på både gutte og jente-stoff,men hildrande du,på denne siden har de både for store og små,så ta en titt!!!!
I tillegg finner du mange fine leker og utstyr/interiør for gullene våre,-sjekk den skolepulten da!!! *sukk*
Den skulle jeg nok ha funnet plass til et eller annet sted,hmmm....

Men symaskinen  var nesten toppen altså,-i gammeldags stil liketil. Den skulle vi ha anskaffet til heimen og Martine!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.