tirsdag 12. januar 2010

Fallin´in love.............






Ja...blei helt rusa på dette tapetet fra Harlequin altså!!!!!!!!!!!!

Har hatt en heller sløv kveld foran tv´n,og sett på det ene interiør/husprogrammet etter det andre....skulle egentlig på jobb men gubben kom aldri hjem og byttet med meg slik at den tiden jeg kunne brukt på noe mer fornuftig kokte vekk i kål og venting foran tv´n...men det skal sies at det var det vel verdt da jeg fikk se dette tapetet på "60minute make-over" , må bare si jeg
 eeeeeelsker det.
Hodet surrer med ideér allerede,hihi.
Brighton er navnet på den!Er vel hus fra den byen som er på tapeten da sikkert - herlig!!!!! :)
Og når jeg først var inne på sidene til Halrequin sånn veldig langt over sengetid nå,så fant jeg jo så mye annet fint at det nesten ikke var grenser....uffa,er ofselig glad i tapet,stoff og sånt styr altså!!!!!!  Men måtte inn å sjekke pronto,før det gikk i glemmeboken!

Men nå må jeg vel finne sengen jeg også...er stuptrøtt og skulle hatt et par fyrstikker som holdt øynene åpne her jeg sitter,men får bite tenna sammen og bli ferdig med dette innlegget her før jeg flater ut !






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.