fredag 8. januar 2010

En Gry & Sif





Danskene er veldig flinke altså......det være seg enten interiør,klær eller tilbehør & leker,som er representert av firmaet En Gry & Sif som jeg synes lager mye skjøøøøønt:)
Jeg fant noen av tingene de lager hos Husfliden i Ålesund en gang,og falt pladask!
Skjønner vel hvorfor?



Det er også gledelig å se mange har begynt å få frem vårnyheter på sidene sine...store danske merker som Green Gate,Lisbeth Dahl, House Doctor etc har herlige bilder med mange fristelser som vanlig:))) Og om dere går inn på siden til Bloomingville så er der nyyyydelige filmsnutter å nyte med det nyeste nye!!!!!! Vakkert rett og slett!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.