søndag 3. januar 2010




*FORSYNE MEG GROVT FRA PREMIEBORDET PÅ UTSTILLINGER!!!!!!!!!
Hvilket innebærer mye trening av dogsa og komme seg rundt på utstillinger i større grad enn jeg har vært siste årene:)
Her er fra fjorårets utstilling på Vestnes hvor Pisty tok sitt første Cert!




*DESSE ORDENE TALER VEL FOR SEG SELV.......
Det gjelder å nyte livet,stresse ned og ta vare på alle de gode øyeblikkene!
















*Å FÅ SKIKK PÅ HAGEN OG LAGE TIL DET
 GRUNNLEGGENDE SLIK JEG VIL HA DET!!!!
Ja...i år SKAL jeg lage ferdig alle bed og få i orden slik jeg ser for meg jeg vil ha det uti vår vakre hage:)
Klør allerede i fingrene!!!!!!!!!!!!!!!!




*MEN DA KREVES DET FØRST SØYLER!
og i år VIL jeg få tak i søyker å kle altanstolpene med,støype under og lage til,slik vi kan jobbe videre med både hage og hus derfra - kjekt å se hvordan det vil ta seg ut!Ike bare kjekt forresten,men kjempespennende!!!!!! Vi må jo så absolutt gjøre noe med huset her også,og jeg har utrolig mange ideér....eneste jeg ikke vet og jeg og Gubben blir ikke enige heller det er fargen på huset....hmm,vanskelig! Men rødt skal det ihvertfall IKKE være!!!!! Jeg er selvføgelig glad i alle de lyse og beigeaktige-fargene,men det er jo så kjedelig for alle har jo det.Grått liker jeg også godt, og en farge jeg tror heter muldvarp. Så spørs det om vi skal kombinere med noe stein eller hur...........tenke,tenke,tenke!!!!!!!




























*BLI FLINKERE MED PENGER OG MYYYYE FLINKERE Å SPARE!!!!!!!!!!!
Videre kommentar unødvendig,hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.