fredag 15. januar 2010

Deilige tulipaner......
























Er det ikke herlig med tulipaner??? Og i dag har det faktisk vært selveste tulipanens dag - dessverre har jeg jobbet nesten hele dagen og kvelden ,men i morgen skal jeg unne meg en deilig tulipanbukett å pynte opp med. Forresten er det ikke noe som er deiligere enn å lage runde,deilige buketter med MASSER av tulipaner og kanskje etkvart anna innimellom,-høre og kjenne hvordan det knitrer i de tykke stilkene og kjenne den deilige "grønne" duften! Og få en bitteliten vårfornemmelse kanskje?


Husk at tulipanene liker å stå kjølig,-ikke ha for mye vann i vasen da de drikker enda mer og vokser dertil mer . Et gammelt kjerringråd er en litt potetmel i vasen......

Unn deg en deilig bukett du også,-og om ikke det blir denne helgen så kan du kose deg med desse nydelige bildene jeg har lånt fra WeHeartIt

                              God helg til deg og dine!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.