mandag 23. april 2018

Du også, kanskje.....


...har hatt samme agenda som denne kjerringa? Mer og mer desperat ettersom dagene gikk,ettersom søkeresultatet ikke gjorde nytten!
For - lett har jeg gjort!I hver en butikk,kiosk....alt som er av mulige bladutsalg i Ålebyen og rundtomkringsen. Mer og mer desperat ble jeg i blikket for hver bomtur, og abstinensene kom sigende! Har de sluttet å gi ut bladet?Har de sluttet å selge bladet?

Hvor selger de bladet??



Hørtes dette velkjent ut?
(Bra jeg ikke er alene hihi)

Saken er at nå får du bare kjøpe bladet hos forhandlere av merket. Og når man bor i "ytterst ute på en nøgen øy i havgapet" (litt overdramatisert da men av og til føles det slik) så finner man ikke forhandlere av merket. Man finner ikke butikker med stilen i det hele tatt faktisk,man kan jo bli både desperat,vill i blikket og få abstinenser bare av det!!! Visakortet mitt er nok det eneste som finner noe som helst positivt med akkurat den saken !




Men en desperat kjerring skal man ikke knusle med. Ihvertfall ikke denne. For bladet må jeg jo ha.Og i tillegg er jeg sunnmøring og vil selvfølgelig ha det på billigst mulig måte.For det er jo litt kjipt å betale mer i frakt for bladet enn hva selve bladet koster...fant nemlig noen slike alternativ også skjønner dere!Det ble grøsset ved tanken....



Men som jeg sier og erfarer titt og ofte...den som vente på noe godt venter ikke forgjeves! Jeg fant,jeg fant! En butikk i Arendal sender bladet for bare 30 kr - det ble redningen min ihvertall!



Butikken La Vita sendte fort og gale med hyggelig hilsen og gjorde meg mange hakk lykkeligere!For det blir man jo rett og slett av enkelte blad. Som leses og studeres gang etter gang,år etter år.
For dette er en stil som holder seg, og som jeg er så glad i.
Og jeg vet jeg ikke er den eneste...



Så derfor tenkte jeg det var lurt å tipse likesinnede,muligens desperate sjeler som kanskje går og kikker etter bladet i butikkhyllene uten hell.Redningen er her!!! Bare trykk på linken under så skal du se det ordner seg for snille piker.
(Og vi litt mindre snille også)






3 kommentarer:

  1. Præcis sådan havde jeg det engang Tove.
    Dengang hvor man ikke sådan rigtig kunne købe bladet.
    Jeg fik det sendt fra England. 6 gange om året.
    Jeg har alle bladene på nær de 2 først og så stoppede jeg for 3 år siden med at læse bladet.
    Jeg viste ikke det var så besværligt at få fat i.
    Engang så man det på alle gadehjørner. Men kan så forstå det er blevet anderledes nu.
    Godt du fik dit blad nu du elsker det så højt.

    Smuk dag
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  2. Hihihi vi er vidst flere der har haft det sådan ;)
    Men jeg er som Charlotte, også stoppet med at købe bladet nu.
    Men skønt du har fundet et sted hvor du kan købe det.
    Ønsker dig en smuk dag

    Klem
    Lone

    SvarSlett
  3. Jag har sparat ALLA nummer av den tidningen! Men jag har svårt att hitta den här jag bor nu, tyvärr så jag har missat några nummer på sista tiden...
    Önskar dig en härlig helg nu!
    Kram från Titti

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.