mandag 26. februar 2018

En alvorsprat...



...må til godtfolk, og den må handle om kjøkkenredskaper...mer spesifikt boksåpnere! For jeg er møkk lei boksåpnere som virker i særdeles begrenset tid...og de har jeg faktisk prøvd en del av! Og tenke seg til,nå for tiden bruker jeg jo nesten ikke boksåpner siden de fleste hermetikkbokser har sånn dings du skal drage opp lokket med så det er i grunnen steikandes godt gjort å bli ødelagt!!!!Men det blir de altså, gang på gang !

Så nå kjære medsøstre søker jeg deres gode erfaring som husmødre og fra kjøkkenet - har dere en god en å anbefale?
Hvor kjøper jeg den beste,eller i det minste en som virker en stund?




 Fortell,fortell !


5 kommentarer:

  1. Det finnes uante typer boksåpnere,og jeg har prøvd flere, både på batterier og manuelle.
    Jeg har landet på en helt enkel manuell sak av merket Sieger.
    Min har rødt håndtak hvor det står Sieger, om du googler navnet,finner du den sikkert. Har hatt den I årevis:))

    SvarSlett
  2. Coline boksåpner fra Clas Olsson er et eksempel.
    En lik denne har jeg hatt i over 30 år! Den funker alltid og går ikke i stykker.
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Jeg har en som heter Swingaway, har vel hatt den godt over 30 år. Googlet og så at den fortsatt selges bla på Elkjøp (min har rødt håndtak)https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenutstyr/MP9535405/boksapner-swingaway
    Lykke til med valget, Tove:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så underbara och härliga bilder! Blir så inspirerad...här snöar det och är bitande kallt ute! Undrar var våren är tro?
    Gclub

    SvarSlett
  5. Takk for at du tar opp et spørsmål som gir gode tips! :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.