fredag 26. januar 2018

Klimaendringer...


...ikke bare på bloggen det blir klimaendringer - fra vakker sommer i går til vinterstemning i dag! Her hos oss på Sunnmøre har det i natt kommet et nytt og nydelig melisdryss med fersk snø og da måtte jeg frem med vinterputene mine igjen kan skjønne :)


Kanskje ikke så godt å se på bildet,men på putene står det "Hello Winter" så det passer jo bra på en sådan dag :)




Snøflakene på puten matcher snøflakene på lykten -
begge deler kjøpt på Kremmerhuset i fjor senhøst.
Og så den deilige koppen min da...endelig har det kommet noe Burleigh i hus,- julegave som traff midt i blinken
(riktignok etter litt hinting da)


 Det samlet seg visst alskens dyr og udyr i sofakroken straks matmor hadde snudd ryggen til -  hva skulle vi gjort uten tepper som vi kan dekke til sofaen med! Selv om de ikke har lov sniker pelsdottene seg til stadighet oppi,- Mailegkaninene blir litt lettere tilgitt ;)


Det var ihvertfall skjønt med litt rosa i sofakroken...må prøve å gjøre det så trivelig som mulig - og tar bare bilder av denne sofaen for bak den andre mot de store sørvendte vinduene våre står det flere bord fulle av krukker med nysådde frø for i år har vi konfirmasjon i heimen og da skal det ihvertfall ikke mangle på blomster rundtom. Om det er mulig legger jeg forøvrig gjerne inn en forhåndsbestilling med den som styrer med slikt på en varm,deilig sommerdag den 12.Mai,men enn så lenge synes jeg det var herlig med snø igjen og sier som putene:

Hello Winter  



3 kommentarer:

  1. Härliga bilder av ett lika härligt hem och den rosa stolen är såååå fin :)
    Alltid lika kul att kika in till dig!
    Kram till dig från Titti

    SvarSlett
  2. Så koselig hos deg. Den gamle stolen er bare helt nydelig. Håper du får masse vakre blomster fra frøplantingen.
    Ha ei fin helg
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlighet så utolig fint det var i den parken (hagen), nesten som min haha. Kjenner bare hvor det kribler i fingrene til å pusle ute. Kjære vår, kom fort.
    Gclub

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.